Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Csicsó

mert csak úgy h legyen mit kérdezned....

Friss limonádék

Archívum

köhömm^.^

2009.03.17. 22:13 Parazita93

Repülő baleset...

A dzsungelben gyalogoltunk tovább... a10-ből márcsak 6-an maradtunk. A többieket elragadták a krokodilok vagy életveszélyes balesetet szenvedtek. Jack megáltt egy pillanatra, csendre intett minket és fülelt.

-MENEKÜLJETEEEEK!-ordított és jobbra mutatott egy könnyen mászható szép magas fára.

Nem csodálom. Felmásztunk és rá fél percére egy dühöngő medve jött a kicsinyeivel. Nem sokon múlt, hogy észre vegyen minket mivel Anna majdnem elsikította magát... én fogtam be a száját. De abban a pillanatban Lucy lába lába megcsúszott és mivel semmibe nem tudott kapaszkodni leesett a fáról. Halálfélelemmel nézhettük végig ahogy társunkat akiben még új élet éledezett, felmaracangolja egy vadállat. Lucy is meghalt. Így maradtunk 5-en. Sajnos 5-ünk közül 1 Lucy kislánya volt aki úgyszint végig nézte a targédiát. Ezek után minden éjjel sírva és remegve riadt fel. Valaki mindig őrizte éjszakánként. Váltogattuk egymást fojamatosan. Egyszer mikor a vezetőnk, Jack volt a soros akkor ismét tragédia történt. Őrizgette Lucy lányát Pamela-t, de ellepte őt is az álom. Panela ismét felriadt, mi ez persze nem vettük észre és sajnálatos módon Jack sem. Pamela el akart menni és minket örökre ott hagyni, mert hagytuk és végignéztük édesanyja szenvedését. Persze azt köszönte nekünk, hogy minden este vigyáztunk rá, de azt mondta jobban örült volna ha édesanyjára vigyázunk így. Tehát miközben mi aludtunk Pamela ott hagyott minket. Jött a reggel és én elsőnek ébredtem. Mentem át Pamela sátrába helyzet jelentést kérni Jack-től. Az első az volt, hogy ránéztem Pamela ágyára, mert furcsának találtam. Lerántottam a takarót és egy összekötözött szalma bálát találtam vagy mi volt az. Jack pedig ott aludt.

-Ébredj Jack, Pamela eltűnt.

Feléresztettünk mindenkit és elindultunk Pamela keresésére. Egyszer csak Mark kiabált:

-Ide, ide!

Mindegyikünk odafutott. Egy magas szikla szélén álltunk. Lefele néztünk a mélybe. Nem sokat láttunk. Te azt bizton állíthatom, hogy Pamela ott lenn volt, mert felismertem a ruháját. Mármint csak a színét. Csak egy kis pötty volt a barna ruha és körülötte a nagy piros folt a vére. Hát így végezte Pamela. A családjukból semmi sem maradt. Egy rohadt repülő baleset tette tönkre egy egész család életét. Jobban mondva egy rohadt repülő baleset vetett véget egy család életének.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sajtosturorudi.blog.hu/api/trackback/id/tr961008664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása