Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Csicsó

mert csak úgy h legyen mit kérdezned....

Friss limonádék

Archívum

köhömm^.^

2009.03.18. 13:18 Parazita93

Több mint szex...

A hálószobámban feküdtem az ágyon Beethowen-t hallgatva és reszelgettem a körmömet... Nem volt más dolgom. Végig dolgoztam a napot. Ennyi kikapcsolódás úgy hiszem nekem is jár. Eszembe jutott Dave akivel múlt hét szombaton kevertem a Palazzo-ban. Valahol még a telefonszáma is megvan. Megvártam mígy megszáradt a körömlakk és elkezdtem keresni a számát. Nagynehezen előkotortam az irattartómból a telefonszámát. Saját kezűleg írta rá a címét is. Felhívtam, hogy nincs e kedve átjönni és nagy meglepődésemre azt mondta, hogy rendben. 1 óra múlva itt lesz. Elkezdtem készülődni. Magamra öltöttem a combig érő bársony hállóinget, kiengedtem a hajamat, kifestettem magamat és fogatmostam. Ahogyan szőke, göndör hajam a vállamra ereszkedett elismerem; magamnak sem volta rossz látvány. Hát jobb, mint meó után. Elővettem gyorsan a mirelit kajákat és bevágtam a mikróba. Negyed óra múlva készen lett. A terítés 5 perc alatt megvolt. Gyorsn kipakoltam az asztalra. Maradt még 10 percem. Elraktam gyorsan a cipőimet meg a kabátokat. Megszólalt a csengő. Milyen aranyos. Korábban jött, mint ígérte.

-Jó estét kívánok Sissy.

-Szervusz Dave!-nagyon elpirulhattam, mert elmosolyodott amikor rámnézett. Kezet csókolt és egy csokor rózsát nyomott a kezembe. -Oh, milyen kedves vagy. Gyere be, nehogy megfázz.-Azza bejött. felakasztotta kabátját és mély levegőt vett.

-Hmm... milyen finom illatok. Itt valaki nagyon jól tud főzni.

-Áhh sajnos nem én voltam hanem édesanyám hozta őket még délután.-mondtam én. Kegyes hazugság. Nem kell tudnia, hogy Tesco-s terméket eszik... Szépen megvacsoráztunk és behívtam a nappaliba. Ott még beszélgettünk kicsit a kanapén, de keze egyszer csak combomra siklott én pedig kéjes vigyorral invitáltam a szobámba. Ott szépen óvatosan lehántotta rólam a könnyű kis hállóinget. Ő ledobta zakóját és míg vetkőztettük egymást folyamatosan csókolóztunk és simogattuk egymást. Egyszercsak mind a ketten meztelenek voltunk már és a puha ágyba dőltünk. Egy kicsit még játszadoztunk egymás testével és izgattuk egymást. Aztán azt kemény hímvesszeje belémhatolt. Olyan mennyei örömeket adott nekem amilyeneket még soha senkisem. Miután mind a ketten elélveztünk és nem bírtuk tovább csendesen lihegtünk egymás mellett. Aznap éjjel nálam aludt. Mire felébredtem Dave eltűnt. Hát ennyi volt ez az éjszaka. Találtam egy rövid levelet a konyha asztalon.

Kedves Sissy!

Köszönöm szépen az éjszakát. Csodálatos voltál. Bármikor hívhatsz nyugodtan. De, ha többet szeretnél, mint mondjuk csak ilyen nagyokat szeretkezni azonnal hívj fel miután elolvastad ezt a levelet. Nem fogok ellenkezni csak tudjam, hogy szerelmem viszonzásra talált. És egy hónapon belül össze is költözhetünk. Csak beszéljük meg melyikünk költözik a másikhoz...

Szeretlek kicsim:

Dave

 

Én habozás nélkül tárcsáztam az utoljára hívott számot. Egy kedves hang szólt bele:

-Jó reggelt hercegnőm. Felébredtél?

-Jó reggelt kicsim. Igen végre felkeltem. És... úgy döntöttem, hogy igenis többet szeretnék, mint csak szex. Szóval ikor végzel a munkával.

-Most azonnal indulok. Szeretlek.

-Én is. De nem ám kirúgnak

-Áh dehogy. Apám a főnök én csak kisfőnök. Én veszem át a vállalatot.

-Rendben. Amúgy egyedül élsz?

-Nem, a szüleimmel.

-Én igen. Akkor te költözöl.

...

És így lett, hogy Dave és én 1év után már összeházasodtunk. 3 gyermekem lett tőle. Boldogan éltünk...

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sajtosturorudi.blog.hu/api/trackback/id/tr441009623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása