Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Csicsó

mert csak úgy h legyen mit kérdezned....

Friss limonádék

Archívum

köhömm^.^

2009.03.16. 16:12 Parazita93

testvérek...

A nagy beszélgetés közepette egyszer csak belépett egy fekete alak.

-Te vagy Mary?

-Igen én vagyok...

-Akkor gyere velem.

Elindultam vele. Kivitt valami sötét sikátorba. Kérdeztem tőle, hogy ki ő de nem válaszolt. Csak szépen csendben pakolászott. Egyszer csak előtűnt egy ajtó. Kinyitotta egy kulccsal és bevitt. Ott volt minden cuccom. Hogyan kerülhettek hozzá a cuccaim.

-A nevem Adam Crow!

-Milyen véletlen én is Crow vagyok. Azt jelenti holló. Szép név. De hogyan kerülnek hozzád a cuccaim?

-Mary. Egy a kérésem. Ne ijedj meg. Elmesélem. Szóval hol is kezdjem. Tudom a ti szavaitokkal élv a legelején de ez nem, olyan könnyű, meg úgy rohadt hosszú is lenne. Szóval. Én a testvéred vagyok. '8 éve szöktem el a családi házból és azóta sem mentem vissza. 16 éves vagy most. Te nem emlékezhetsz rám, mert te két éves voltál. Anyuék kerestek fel és azt mondták, hogy most ők elköltöznek és szeretnék, ha itt maradnál a városban, mert tudják, hogy te innen nem szeretnél elköltözni és, ha ők már kiiköltöztek a lakásból akkor mi menjünk oda nyugodtan. Nem akarták, hogy elmondjam, mert azt fogod hinni, hogy eldobtak maguktól. De nem; szóvel jobb, ha tudod ők nagyon-nagyon szeretnek, nagyonb hiányozni fogsz nekik de szerintük jobb, ha itt maradsz és mellettem leszel, mert bennem megbíznak és azt mondják, hogy jobb lesz ha mellettem maradsz. Vigyázni fogok rád. Úgy éreztem ezt el kell mondanom, mivel jobb az őszinteség és én nem akarok neked hazudni.

-Jézusom. Adam. Te vagy az? Anyuék évekig aztz hitték, hogy meghaltál. Évekig kerestünk, de nyomodra sem bukkantunk. Nagyon hiányoztál nekünk. Úgy örülök neki, hogy végre láthatlak. És, hogy veled élhetek. Ígérem mosk, főzök, takarítok, elmegyek boltba, leviszem a szemetet, összerakom az ágyadat, mindig mikor haza érsz el lesz készítve a fürdővized csak had maradjek veled. Kérlek ne dobj ki.-és miközben szorossan magamhoz öleltem ezt mondtam neki.

-Nem foglak kidobni. Örülök neki, hogy végre látlak és mellettem élsz és mindennap találkozhatunk és együtt élhetünk. Mióta elszöktem ez volt minden álmom, hogy lássam az én felcseperedett kishugomat. És úgy fogsz élni, mint én. Megyünk bulizgatni. Takarítanod meg ilyenek nem kell. Lersz takarítónő házvazatőnő. De a meleg fürdővíz jólesne.- ezzel elvigyorodott és magához ölelt.-Menjünk vissza bulizni. Fizetem a ma esti fogyasztásodat. Ja és a fiúkkal is nyugodtan incselkedhetsz. Engem nem zavar. Csak ne legyél prosti, mert azt nem torelárom.

-Rendben, rendben köszönöm.

Azzal visszamentek bulizni és boldogan mutatta be a bátyát Mary. Ngyon boldogan éltek ezek után egymás mellett...

Így történt, hogy a két testvér akik évekig keresték egymást végre egymásra bukkantak....

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sajtosturorudi.blog.hu/api/trackback/id/tr311005681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása